Personlig branding

Personlig branding

– Hvad kendetegner DIG?

Kender du det med, at du bliver tavs og siger ”Øøh” flere gange, når nogen spørger ”og hvem er du så?” eller siger ”fortæl om dig selv”?

Sådan behøver det ikke at være næste gang!

Hvad tænker du for eksempel om Kronprins Frederik eller Præsident Obama? Hvad er det, der kendetegner dem? Hvad er deres personlige brand?

Udbytte
Gennem kurset Personlig branding vil du opleve, at du:

  • opnår en autenticitet og selvbevidsthed, som giver dig ro – og derved opnår du større gennemslagskraft i din kommunikation og kommer derved lettere igennem med dit budskab.
  • kan skabe tætte relationer hurtigere, da de mennesker, du møder, får et klart billede af dig.
  • bliver styrket i forhold til at kommunikere dit brand, for eksempel ved at inspirere og involvere din modtager.
  • får indsigt i hvordan andre opfatter dig, dit brand og din kommunikation.
  • bliver bedre til at skabe overensstemmelse mellem din verbale, vokale og nonverbale kommunikation og på den måde styrker din gennemslagskraft.

Du kan bruge kurset både i forhold til at netværke, sælge og generelt i din kommunikation med kunder, samarbejdspartnere, kolleger, chef m.v.

Indhold
Personlig branding delt op i 2 steps: step 1 (internat) er to dage og step 2 er én dag.

Step 1

  • Personlig branding – find dit eget brand
  • Visualisering af dit brand
  • Brug storytelling til at brande dig
  • Nonverbal, verbal og vokal kommunikation – hvordan kommunikerer du bedst dit brand?
  • Stemmetræning
  • Et værktøj, der gør, at du – nærmest med et tryk på en knap – bliver den bedste udgave af dig selv og kommunikerer det samme med din krop, stemme og ord
  • Øvelser, hvor du er ”på” og får feedback på dit brand og din kommunikation

Step 2

  • Konkrete input og diskussion af de erfaringer og de udfordringer, du har mødt efter step 1
  • Øvelser, hvor du er ”på” og får feedback på dit brand og din kommunikation
  • Vi arbejder videre med at finjustere dit personlige brand, dine historier og din måde at præsentere dit brand på.

 Gå hjem med værktøjer og teknikker, du kan bruge med det samme – de virker med garanti!

Form
Kurset er på 3 dage fra kl. 9-16 og er opdelt i to steps fordelt med to dage (internat) på step 1 og én dag på step 2. Efter step 1 træner du de nye værktøjer i praksis. I step 2 tager vi erfaringerne, og de udfordringer du har mødt efter step 1, op, og giver dig flere værktøjer. Du får også mere feedback på dit brand og din måde at kommunikere det på.

Vi møder deltagerne i øjenhøjde, og tager afsæt i deltagernes egne erfaringer og oplevelser kombineret med teori, øvelser, feedback og brugbare værktøjer. Ingen PowerPoint præsentationer – i stedet ”hands-on” træning, som går ind under huden, og som du kan bruge med det samme!

Alle deltagere modtager et diplom efter gennemført kursus.

Hvor
Kurset kan holdes på Bartell + cos ”Havgården” i Tisvildeleje, som ligger midt i naturskønne og rolige omgivelser, kun 200 meter fra badestrand. Havgården er en charmerende ejendom bygget omkring 1825. Alle værelser på Havgården har eget bad og toilet.

Glæd dig til at naturen kommer med på kursus – for eksempel med en walk and talk på stranden.

Pris
Prisen inkluderer alle materialer, forplejning og 1 overnatning på Havgården i Tisvildeleje.